BBB heeft zich ontwikkeld tot een zelfstandig accountantskantoor dat tegen concurrerende tarieven een hoogwaardige administratieve dienstverlening aanbiedt. Daarbij ligt het accent op de persoonlijke relatie met de cliënt.
Vaak geïmiteerd, nooit geëvenaard!
Het Bedrijfseconomisch en Boekhoud Bureau, beter bekend als het BBB is in de 50er jaren op initiatief van de toenmalige slagerspatroonsorganisatie opgericht. Hiermee werd voorzien in de behoefte van veel zelfstandige slagers om te kunnen beschikken over de diensten van een landelijk kantoor met ogen en oren voor de brachproblematiek. In de loop der jaren heeft het BBB zich ontwikkeld tot een zelfstandig accountantskantoor dat tegen concurrerende tarieven een hoogwaardige administratieve dienstverlening aanbiedt. Daarbij ligt het accent op perssonlijke relatie met de cliënt.
Het BBB spreekt slagerstaal!
Hoe werkt dat:
NO_NONSENSE-ZONDER-ZORGEN PAKKET
Uw eigen boekhoudige taken worden tot een minimum beperkt.
Na betaling van de facturen stuurt u deze met de kasweekstaat en dagafschriften naar het BBB. Deze mutaties worden door ons verwerkt aan de hand waarvan we de BTW-administratie, de loonadministratie, de tussentijdse resultatenoverzichten, de jaarstukken, de belastingaangiften etc. verzorgen.
BOEKHOUDMODULE (wordt veel gebruikt ter vervanging van het geschreven kasboek)
Exclusief voor BBB-cliënten die met de computer aan de slag wille gaan, hebben we een uiterst gebruiksvriendelijk computerprogramma laten ontwikkelen/ Betalingen en ontvangsten worden hiermee op eenvoudige wijze vastgelegd. Regelmatig terugkerende boekingen worden met een druk op de knop opgehaald. Overbodig schrijfwerk, telfouten en negatieve kassaldi behoren tot het verleden. Hiernaast wordt een aantal beleidsondersteunende mogelijkheden geboden, zoals het per periode vergelijken van omzet, aantal klanten, gemiddelde besteding, brutowinsten, etc.
DOE HET ZELF
Voor hen die er de voorkeur aan geven om de boekhouding zelf, met eigen boekhoudsoftware, vast te leggen, kunnen we de noodzakelijke aanvullende diensten verlenen. Zoals het samenstellen van de jaarstukken, het verzorgen van de diverse belastingaangiften, de afzonderlijke loonadministratie, etc...