Wij bieden u onze diensten aan op precies die manier die bij uw organisatie past. Wij kunnen uw volledige administratie verzorgen of periodieke ondersteuning aanbieden bij u op locatie. Natuurlijk mag u ook uw administratie bij ons op kantoor langsbrengen zodat wij deze volledig voor u afhandelen. Ook is het mogelijk dat u zelf uw administratie boekt middels een “on-line-pakket” waarbij wij u, op afstand, begeleiden en adviseren.
Naast administratieve werkzaamheden kunnen wij ook voor u de loonadministratie verzorgen, de periodieke digitale aangifte loonheffing en de eerste dagmelding voor uw personeel. Ook bestaat de mogelijkheid dat u zelf de periodieke mutaties verzorgt middels een inlogsysteem op ons salarispakket. Na controle op juistheid en volledigheid, verwerken wij dit tot salarisstroken.
In overleg met u wordt aan het begin van het jaar bepaald in welk kwartaal u uw jaarrekening wilt ontvangen, indien gewenst met een accountantsverklaring. Desgewenst verzorgen wij tevens al de bijkomende handelingen als publicatie bij het handelsregister en het opstellen van notulen. Daarnaast zijn wij bevoegd diverse accountantsverklaringen af te geven.